CD's MdL-fanclub

Home Terug Reaktie's Gastenboek

In de loop der jaren heeft de Maria de Lourdes-fanclub behoorlijk aan de weg getimmerd. We hebben Maria de Lourdes waar nodig en mogelijk gesteund tijdens en rond haar concerten in Nederland. Verder hebben we getracht om AL haar uitgebrachte muziek te bemachtigen om ze zo onder de fans van Maria te kunnen verspreiden. Veel hebben we reeds, maar nog niet alles. Mocht U nog muziek van Maria hebben welke U nog niet op de Maria de Lourdes-fanclub web-site hebt zien staan neem dan even contact met ons op. Gelukkig hebben we een muziekkenner bij uitstek in ons midden: Inéz Holleman.

Mocht U vragen hebben over Maria de Lourdes of over haar muziek dan kunt U ons te bereiken via e-mail of telefonisch 0411 - 63 23 29.

Op deze pagina vindt U enkele cd's van de Maria de Lourdes-fanclub waaraan  wij grootte waarde hechten.

In 1998 kregen we de gelegenheid om een 2 uur durend programma te maken met als onderwerp: Maria de Lourdes. Van dit unieke gebeuren heeft Radio Rijnmond ons tape-opnames gegeven welke wij zelf op 2 cd's hebben gezet. In deze uitzending hebben we zelfs rechtstreeks contact gehad met Lazaro en hebben we de vele kanten die Maria de Lourdes bezat kunnen belichten. De volgende personen hebben aan deze uitzending meegewerkt, met nogmaals onze hartelijke dank aan Radio Rijnmond.

Fanclubprogramma Radio Rijnmond 30 december 1998:

Aanwezigen: Gast 1: Gerardo De Jong, Mariachi Los Morenos, Gast 2: Johan Verwerft, Mariachi Los Morenos, Gast 3: Dhr. Visser, fanclublid, Gast 4: Mevr. Visser, fanclublid, Gast 5; Mevr. Cohen, fanclublid, Gast 6: Mevr. Cohen- de Munnik, fanclublid, Gast 7: Mevr. van der Steen, secretaresse fanclub, Gast 8: Lazaro de Lourdes, zoon Maria de Lourdes, telefonisch vanuit Mexico,Presentatoren 1: Willie van der Steen, voorzitter Maria de Lourdes-fanclub,  Hans Eversteijn, penningmeester Maria de Lourdes-fanclub.

In december 1994 heeft Maria de Lourdes ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van de Zangeres zonder Naam het lied Mexico gezongen. Dit oorspronkelijk Franse lied is door J. Hoes voor de Zangeres zonder Naam in het Nederlands bewerkt. Maria de Lourdes kende het lied niet en heeft uit respect en waardering voor de Zangeres zonder Naam dit lied gezongen. Helaas is het niet op cd uitgebracht en moeten wij het doen met een via de televisie opgenomen opname. Live opgenomen, dus met behoorlijk handgeklap op de achtergrond, maar voor ons is het een unieke opnamen.

Deze CD zijn eigen opnames van Elias Torres met Maria de Lourdes. Hij heeft deze opnames aan de Maria de Lourdes-fanclub beschikbaar gesteld en wij hebben ze op CD laten zetten. Unieke opnames wat tevens geld voor de andere drie CD's. U vindt deze cd ook op de pagina van Elias Torres.