Biografie Lazaro

Home Reaktie's Gastenboek

Lazaro de Lourdes is de artiestennaam van Lazaro Ortega.

Hij is de zoon van Maria de Lourdes, geboren en opgegroeid in Mexico-stad. Hij zingt vanaf zijn 18e jaar en heeft al vele optredens gemaakt. Hij trad al op in Europa, Azië, Latijns-Amerika en uiteraard Mexico. Nadat hij zijn zangopleiding had afgerond, met strenge begeleiding van zijn moeder, heeft hij in 1997 zijn eerste CD heeft gemaakt.

lazaro6.jpg - 12334 Bytes

horizontal rule

lazaro8.jpg - 15846 Byteslazaro7.jpg - 10716 Bytes

De tweede CD van Lazaro is uit!!!!

Lazaro de Lourdes, heeft in Mexico zijn TWEEDE CD uitgebracht.

Een CD met verschillende nieuwe liedjes. Bij enkele liedjes zingt Maria de Lourdes de tweede stem. Dat zijn liedje nummer 3, nummer 8 en nummer 16.

cd2aa.jpg - 17610 Bytes

Voor meer informatie over zijn CD's zie de webpagina:

horizontal rule